نوشته شده توسط : shakiba

بهترین مکان برای کار: هنر و علم ایجاد یک محل کار فوق العاده توسط ران فریدمن

The Best Place to Work رویکردی علمی را برای فرهنگ محیط کار به کار می گیرد. ران فریدمن با تکیه بر اصول اقتصاد رفتاری، عصب شناسی و روانشناسی مدیریتی، راه های ظریفی را که یک محیط اداری می تواند بر طرز تفکر کارمندان تأثیر بگذارد را نشان می دهد. این کتاب موضوعاتی مانند مزایای شکست پاداش، تأثیر طراحی دفتر بر انگیزه و تکنیک‌های الهام‌گرفته از مذاکره‌کننده گروگان برای پراکندگی درگیری‌های محل کار را بررسی می‌کند. با تعادل بین حکایات و آمارهای علمی، بهترین مکان برای کار، نگاهی جذاب به تأثیرات اساسی فرهنگ شرکت است.مهارت کامپیوتری سال 2022

نقل قول قابل توجه: «راز داشتن محیط های کاری شاد، خرج نکردن پول بیشتر است. این در مورد ایجاد شرایطی است که به کارکنان اجازه می دهد بهترین کار خود را انجام دهند."

انسان سالاری: ایجاد سازمان هایی به اندازه افراد درون آنها شگفت انگیز توسط گری همل و میشل زانینی

انسان‌سالاری به رهبران نشان می‌دهد که چگونه موانع بوروکراسی را با یک سیستم کمتر خفه‌کننده و انسانی‌تر جایگزین کنند. این کتاب نشان می دهد که چگونه می توان سازمان ها را با ارائه استقلال و انعطاف پذیری بیشتر انرژی بخشید. نتیجه این تلاش‌ها افزایش رضایت شغلی و خلاقیت است که نمونه‌هایی از شرکت‌های سودآور و مردم‌دار را نشان می‌دهد. Humanocracy با ارائه یک برنامه عمل واضح، خوانندگان را ترغیب می کند تا همکاران خود را متقاعد کنند تا سیستم های بوروکراتیک منسوخ را اصلاح کنند و آنها را با ترتیبات پویاتر جایگزین کنند.

نقل قول قابل توجه: «اگر سازمان‌های ما غیرانسانی هستند، به این دلیل است که ما آنها را طوری طراحی کرده‌ایم - چه آگاهانه یا نه. هر مؤسسه مجموعه‌ای از انتخاب‌ها در مورد بهترین روش سازمان‌دهی انسان‌ها در پرتو یک هدف خاص است.»بهترین نرم افزارهای رایانه



:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shakiba

MSP ها به ویژه مورد توجه هکرها هستند. در ماه مه، ارائه دهنده امنیت سایبری ThreatLocker به MSP ها در مورد افزایش شدید حملات باج افزار با استفاده از ابزارهای نظارت و مدیریت از راه دور (RMM) هشدار داد. در همان ماه، مقامات امنیت سایبری بین‌المللی و ایالات متحده گفتند که از گزارش‌های اخیر مبنی بر افزایش «فعالیت مخرب سایبری هدف قرار دادن» MSP‌ها آگاه هستند و هشدار دادند که انتظار دارند این حملات با حملات فزاینده‌ای علیه ارائه‌دهندگان خدمات مدیریت شده ادامه یابد.اخبار سیاسی سال 2021

در کنفرانس امنیتی XChange شرکت Channel در ماه ژوئیه، کارشناسان ThreatLocker، Huntress Labs و PhishFirewall هشدارهای جدی درباره حملات جدید وقیحانه علیه ارائه دهندگان خدمات فناوری اطلاعات صادر کردند. و در همان کنفرانس، جوی بلند، مشاور امنیت سایبری در Edwards Performance Solutions، گفت که MSPها و سایر بازیگران کانالی که نتوانند به طور قابل توجهی اقدامات امنیت سایبری خود را برای رعایت مقررات امنیتی سخت‌گیرانه‌تر تقویت کنند، تبدیل به یک «کشتار جاده‌ای» خواهند شد.

آسیب‌پذیری‌های نرم‌افزاری نیز همچنان یک مشکل هستند. در ماه ژانویه به MSP ها هشدار داده شد که پس از کشف یک آسیب پذیری Log4j در سرورهای VMware Horizon، در حالت آماده باش باشند. HP در ماه مارس هشدار داد که صدها محصول چاپی و ارسال دیجیتالی آن ممکن است در برابر اجرای کد از راه دور و سرریز بافر آسیب‌پذیر باشند. در ماه آوریل، لنوو وصله‌ای برای میلیون‌ها لپ‌تاپ که در برابر بدافزارها و حملات دیگر آسیب‌پذیر بودند، ارائه کرد. و در ماه مه، مایکروسافت تأیید کرد که نرم افزار آفیس آن دارای یک آسیب پذیری روز صفر به نام "Follina" است.یادگیری آنلاین موفق

 


:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shakiba

نکاتی برای سازماندهی اهداف

  • ابتدا اهداف کلان خود را فهرست کنید، سپس اقدامات خاص و قابل اندازه گیری را در اهداف فرعی خود تعریف کنید.
  • تعریف اهدافی را در نظر بگیرید که SMART هستند: خاص، قابل اندازه گیری، قابل دستیابی، مرتبط و محدود به زمان.
  • استفاده از قلم و کاغذ راه خوبی برای برقراری ارتباط فیزیکی با کارتان است.
  • ابزارهای آنلاین مانند Habitica نیز می توانند در مدیریت کار و زمان به شما کمک کنند.زمان مورد نیاز یادگیری زبان

یک برنامه مطالعه ایجاد کنید

بعد از اینکه اهداف خود را یادداشت کردید، باید زمانی را برای رسیدن به آنها اختصاص دهید. شما باید برای ایجاد یک برنامه مطالعه یا کار برنامه ریزی کنید. چند دقیقه را صرف خواندن خواهید کرد؟ در حال گرفتن تست های عملی؟ جستجو برای منابع؟ نوشتن؟ شما باید بفهمید که هدف نهایی شما چیست و سپس یک برنامه زمانی ایجاد کنید که مطابق با آن باشد.

مهم ترین چیزی که باید در زمان تخصیص زمان برای تکمیل کارها در نظر داشته باشید، مشخص بودن است. برای مثال، برای یک بازه زمانی معین، می‌توانید بنویسید: «30 دقیقه برای تکمیل بخش اول تکالیف زیست‌شناسی».

تا زمانی که در مدیریت زمان خود نظم و انضباط نداشته باشید، ممکن است از یک تایمر شمارش معکوس نیز استفاده کنید. این به شما کمک می کند بدون حواس پرتی به کار خود متعهد بمانید. برای نکات بیشتر، می‌توانید این ویدیوی YouTube را تماشا کنید که نحوه ایجاد یک جدول زمانی را توضیح می‌دهد که برای شما مفید باشد.

نکاتی برای ایجاد یک برنامه مطالعه

  • یک بازه زمانی قابل دستیابی را تعریف کنید و آن را به یک کار خاص گره بزنید (به عنوان مثال، "30 دقیقه برای تحقیق در مورد منابع اولیه").
  • اگر به مدیریت زمان عادت ندارید، با افزایش زمان کوچک شروع کنید و به موارد بزرگتر برسید.
  • استفاده از تایمر شمارش معکوس می تواند به شما کمک کند روی کار خود متمرکز بمانید.بهترین کتاب های زبان
 


:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shakiba

اگر به یادگیری یک زبان جدید فکر می کنید، ممکن است شنیده باشید که پس از پایان دوران نوجوانی انجام آن دشوار است. حتی ممکن است به این نتیجه برسید که برای بزرگسالان ارزش آن را ندارد که زبان جدیدی را بیاموزند.بهبود مکالمه انگلیسی

درست است که زبان آموزان مسن تر باید کمی سخت تر از افراد جوان کار کنند. مطالعه محققان دانشگاه هاروارد و MIT نشان داد که کودکان تا سن 18 یا 19 سالگی سریعتر از بزرگسالان می توانند زبان های جدید را جذب کنند و سن ایده آل برای یادگیری زبان قبل از 10 سالگی است.

با این حال، بزرگسالان هنوز هم می‌توانند زبان‌های جدید یاد بگیرند، و این ایده که محدودیت سنی برای شروع یک سفر زبانی وجود دارد، واقعیت را منعکس نمی‌کند.

پس چرا بزرگسالان برای یادگیری یک زبان جدید دشوارتر می شوند؟ محققان سه احتمال اصلی را در مورد اینکه چرا توانایی افراد برای یادگیری زبان در بزرگسالی کاهش می‌یابد، تئوری کردند. بیایید به آنها بپردازیم.

رشد مغز

با بالا رفتن سن افراد، مغز ما بالغ می شود و تغییر می کند. یکی از تغییرات کاهش ویژگی به نام نوروپلاستیسیته است که توانایی مغز برای سازگاری با تجربیات جدید است. مغزهای در حال رشد کودکان نسبت به مغز بزرگسالان دارای سطوح انعطاف پذیری بالاتری هستند، که به آنها اجازه می دهد تا مغز خود را به میزان قابل توجهی پیکربندی کنند. حتی مواردی وجود دارد که کودکان پس از اینکه بخش‌های سالم مغز آنها نقش بخش‌های آسیب‌دیده را به عهده گرفتند، از آسیب‌های مغزی جدی بهبود می‌یابند.

برای زبان آموزان مسن تر، انتخاب قواعد دستور زبان و نحو یک زبان می تواند دشوار باشد زیرا باید مغز خود را دوباره آموزش دهید تا به جملات به روش های جدید فکر کند. یادگیری تلفظ صحیح یک زبان جدید نیز دشوار است، زیرا اغلب شامل استفاده از واج‌ها یا صداهای جدید است که به ساختن آنها عادت ندارید.

برعکس، زبان‌آموزان مسن‌تر می‌توانند واژگان زبان‌های جدید را به خوبی یاد بگیرند، زیرا نگاشت لغات واژگان بر روی دانشی که قبلاً دارید، نسبتاً آسان است. هنگامی که می دانید کلمه aqua با آب مرتبط است، جهش بزرگی نیست که بدانید کلمه اسپانیایی آب همان آگوا است.نکات قبولی آزمون زبان خارجی

 


:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shakiba

کاوشگر

بازرسان ادعای دستکاری اسناد در هنگام ارائه اظهارنامه مالیاتی، سوء استفاده از وجوه و پولشویی در هنگام دریافت وجوه از کشورهای خارجی از جمله چین را پوشش دادند.بهترین آموزشگاه موسیقی تهران

کی کیه

سونیا گاندی، رئیس سابق کنگره، رئیس RGF و همچنین RGCT است.

متولیان RGF نخست وزیر سابق مانموهان سینگ، وزیر دارایی سابق پی چیدامبارام، نماینده کنگره راهول گاندی، دبیر کل کنگره، پریانکا گاندی وادرا، مونتک سینگ آهلووالیا، سومان دوبی و آشوک گانگولی هستند.

متولیان RGCT راهول گاندی، آشوک گانگولی، بانسی مهتا و دیپ جوشی هستند.

یک زاویه چین

در خلال رویارویی ارتش هند با ارتش آزادیبخش خلق چین (PLA) در لاداخ در سال 2020، جی پی نادا، رئیس BJP ادعا کرده بود که چین بین سال‌های 2005 تا 2009 به RGF کمک مالی کرده است تا مطالعاتی را انجام دهد که به نفع ملی نیست.

کنگره پس از آن پاسخ داده بود که شرکت های چینی به صندوق PM Cares کمک می کنند.

Cong در مقابل BJP

BJP از اقدام دولت استقبال کرد و گفت که خانواده گاندی و سازمان های مرتبط با آنها نمی توانند فراتر از قانون باشند.

با این حال آشوک گهلوت، رئیس کنگره و وزیر ارشد راجستان، اقدام دولت NDA را به شدت مورد انتقاد قرار داد و گفت لغو مجوزهای FCRA برای این دو سازمان غیردولتی "نماد بدخواهی سیاسی" دولت مودی است.

یک نظرسنجی بزرگ برای ارزیابی سیستم مراقبت های بهداشتی هند

چه: حسابرس و حسابرس کل (CAG) یک تمرین بزرگ حسابداری کل سیستم بهداشت عمومی کشور، هم در مناطق روستایی و هم در مناطق شهری را انجام داده است.

چرا: اولین اقدام در نوع خود در سراسر کشور جمع آوری داده های عظیم، ترسیم طرحی برای مرکز و ایالت ها برای سیستم مدیریت مراقبت های بهداشتی اضطراری است.فرق آیلتس و تافل



:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 آذر 1401 | نظرات ()