نوشته شده توسط : shakiba

فهرست کردن مهارت ها در رزومه نسبتا آسان است.

فهرست کردن مهارت های مناسب به روش درست کمی سخت تر است.

آیا به مهارت های مناسب برای شغل خود اشاره می کنید یا مدیر منابع انسانی را با اطلاعات نامربوط خسته می کنید؟

مدیر استخدام تیم توسعه نرم افزار کم تر به تخصص شما در بازاریابی اهمیت می دهدبا این حال، چیزی که آن ها به آن اهمیت می دهند، سطح مهارت شما در پایتون و چگونگی همراهی با تیم است.

در این راهنما قصد داریم شما را از ابتدا تا انتها در جریان روند قرار دادن مهارت ها در رزومه خود قرار دهیم.

در ادامه نحوه شناسایی مهارت های مناسب و چگونگی فهرست کردن آن ها به گونه ای که توجه مدیر استخدام را جلب کند، توضیح داده می شود.چ

مهارت شغلی برای رزومه

مهارت های سخت در برابر مهارت های نرم - تفاوت چیست؟

مهارت ها به دو دسته مهارت های سخت و مهارت های نرم تقسیم می شوند.

برای ایجاد یک درخواست شغلی موثر، توجه مدیر استخدام را جلب کنید و شغل بعدی خود را پیدا کنید، باید هم به مهارت های سخت و هم به مهارت های نرم در رزومه خود اشاره کنید.

اما تفاوت دقیقا در چیست؟

مهارت های سخت شامل دانش فنی یا دانش فنی است که فرد می تواند از طریق تجربه، آموزش یا آموزش به دست آورد. برای مثال:

مهارت ماشین آلات. به عنوان مثال، راه اندازی غلتک جاده، استاکر پالت، لیفتراک و غیره.

مهارت های نرم افزاری. بسته به رشته، باید بدانید که چگونه از نرم افزارهای مختلف استفاده کنید، مانند Adobe Creative Suite برای طراحان گرافیک یا Ableton Live Suite اگر دی جی هستید.

ابزارها: فرض کنید شما یک بازاریاب دیجیتال هستید، باید بدانید که چگونه از ابزارهایی مانند استاتوس بار، گوگل سرچ کنسول، گوگل آنالیتیکس، آژور و... استفاده کنید.

چندزبانه بودن: هرچه بتوانید با مشتریان بیشتری ارتباط برقرار کنید، به عنوان یک کارمند ارزشمندتر خواهید بود. امروزه برخی از زبان های مورد جستجو شامل آلمانی، چینی، اسپانیایی و عربی هستند.

مهارت های کامپیوتری: اگر شما یک توسعه دهنده وب هستید، مهارت های سخت شما احتمالا شامل زبان های برنامه نویسی مانند پایتون، سی شارپ و غیره خواهد بود.

حتی اگر این طور نیست، اکثر مشاغل به این نیاز دارند که حداقل دانش پایه کامپیوتر در MS Office و G-Suite، ایمیل و ارائه ها و... داشته باشید

https://pmhei.ir/10-%d9%85%d9%87%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%82%d8%b1%d8%a7%d8%b1-%d8%af%d8%a7%d8%af%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%b1%d8%b2%d9%88%d9%85%d9%87-%da%a9%d8%a7%d8%b1/



:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shakiba

قطعنامه های سال نو چندان موثر نیستند. در واقع، بیشتر مردم تا اواسط ژانویه آن ها را رها می کنند. دلیل شکست قطعنامه ها این است که مردم اهداف بزرگی را برای تغییر زندگی خود تعیین می کنند بدون اینکه روی قدرت ذهنی لازم برای موفقیت کار کنند.

بنابراین امسال، همان طور که قطعنامه ای که در ۳۱ دسامبر تنظیم کردید، کنار گذاشته شد، بیش از حد به خودتان سخت نگیرید. در عوض، یک قدم به عقب بردارید و متعهد شوید که عضله ذهنی لازم برای رسیدن به اهدافتان را بسازید.

روش زندگی و لایف استایل

در اینجا به پنج کاری می پردازیم که می توانید برای قوی تر کردن ذهنی خود در سال جاری انجام دهید:

 برچسب زدن به احساسات خود را تمرین کنید.

اسم گذاشتن روی احساساتتان از شدت آنها می کاهد. بنابراین چه احساس غمگینی، مضطرب، عصبانیت یا ترس دارید، آن را حداقل برای خودتان تصدیق کنید.

همچنین، به روشی که آن احساسات می توانند بر انتخاب های شما تأثیر بگذارند توجه کنید. وقتی احساس اضطراب می کنید ممکن است کمتر تمایل به ریسک داشته باشید. وقتی هیجان زده هستید ممکن است تکانشگرتر باشید.

افزایش آگاهی شما از احساساتتان می تواند شانس تصمیم گیری غیرمنطقی فقط بر اساس احساسات را کاهش دهد.

تقوبت حافظه

 ایجاد راه های سالم برای مقابله با احساسات ناخوشایند

نام بردن از احساسات تنها بخشی از مبارزه است که شما نیز به مهارت هایی برای تنظیم احساسات خود نیاز دارید. به مهارت های مقابله فعلی خود فکر کنید.

آیا زمانی که عصبی هستید غذا می خورید؟ آیا برای آرام کردن خود نوشیدنی می نوشید؟ آیا زمانی که عصبانی هستید به دوستان خود غذا می دهید؟ آیا زمانی که مضطرب هستید در خانه می مانید؟ این استراتژی های رایج ممکن است باعث شوند که در لحظه احساس بهتری داشته باشید اما در طولانی مدت باعث می شوند که احساس بهتری داشته باشید.

به دنبال مهارت های مقابله ای باشید که در طولانی مدت برای شما خوب هستند (مهارت هایی که به تنظیم احساسات شما کمک می کنند بدون اینکه سلامتی، روابط و یا وظایف شما را در طولانی مدت به خطر بیاندازند). به یاد داشته باشید که آنچه برای یک نفر کار می کند لزوما برای شما کارساز نخواهد بود بنابراین باید ببینید چه چیزی به شما کمک می کند تا با احساسات خود به بهترین نحو کنار بیایید.

مهارت های مقابله ای مختلف را امتحان کنید تا متوجه شوید چه چیزی برای شما موثر است؛ تنفس عمیق، ورزش کردن، مدیتیشن، مطالعه، رنگ آمیزی و گذراندن وقت در طبیعت تنها چند مورد از استراتژی هایی هستند که می توانند به شما کمک کنند.

فعالیت افزایش هوش

 


:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shakiba

چگونه در بیان احساسات بهتر شویم

ابراز احساسات در ابتدا می تواند ترسناک باشد. اما با گذشت زمان، صبر و تمرین، این کار آسان تر خواهد شد. همانطور که برای باز شدن با همکاران خود تلاش می کنید، این نکات را در نظر بگیرید:

۱- نفس عمیق بکشید

بیان احساسات می تواند استرس زا باشد. اگر برای اولین بار با یک کارگر مرزبندی کنید یا از یک کارمند ضعیف ابراز نارضایتی کنید، ممکن است هجوم احساسات را احساس کنید.

تنفس عمیق و آگاهانه می تواند شما را در این شرایط زمین گیر کند. قبل از ابراز یک احساس، یک لحظه با خودتان ارتباط برقرار کنید تا روشن شود چه چیزهایی شما را آزار می دهد و چرا. این کار به شما کمک می کند قبل از تصمیم گیری، خودتان را زمین گیر کنید.

مطالعه بیشتر

2. احساسات خود را شناسایی کرده و بپذیرید

احساسات اجتناب ناپذیر هستند، بنابراین تظاهر به عدم وجود آنها فایده ای ندارد. شما احساس خود را احساس می کنید - نه بیشتر، نه کمتر.

تمرین های ذهن آگاهی مانند یادداشت روزانه و مدیتیشن می تواند به شما در شناسایی احساسات و پذیرش آنها کمک کند. این به معنای تصدیق حضور آنها، نامگذاری آنها و بررسی آنها به عنوان اشیاء خارجی است.

این می تواند به جدا کردن احساسات شما از هر گونه احساس شرم یا گناه اضافی که در مورد آنها دارید کمک کند. شما برای احساس عصبانیت فرد بدی نیستید. خشم شما فقط وجود دارد آنچه اکنون مهم است این است که چگونه به آن عمل می کنید

۳. تمرین کنید

بیان احساسی نیاز به دقت و کنترل دارد که هر دوی آن ها زمان می برند. شما باید کلمات مناسب برای بیان احساسات خود را یاد بگیرید، با احترام با آن ها ارتباط برقرار کنید و از تبدیل شدن به سیل احساسات اجتناب کنید.

اگر خوب تمرین نکرده باشید، چیزی که به عنوان یک مواجهه سالم با یک هم کار شروع می شود، می تواند به سرعت به یک مسابقه پر سر و صدا تبدیل شود، که می تواند با گفتن چیزی که پشیمان خواهید شد، به شما پایان دهد.

اطلاعات کامل

اما می توانید با تمرین بیان احساسی سالم از بروز هیجانات شرم آور جلوگیری کنید. با کسی که کاملا به او اعتماد دارید، مانند همسر، اعضای خانواده یا دوست نزدیک کسی که در زندگی کاری شما دخالتی ندارد، شروع کنید. آن ها می توانند صبور باشند و به شما در یافتن کلمات مناسب کمک کنند.

یا اگر با آن راحت نیستید، می توانید با یک متخصص سلامت روان کار کنید. روان درمانی می تواند به شما کمک کند تا بر موانع خود برای ارتباط عاطفی غلبه کنید. و با تمرین بیشتر، بهتر می توانید احساسات خود را در محل کار به اشتراک بگذارید و تنظیم کنید.

 


:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shakiba

وقتی احساس می کنید که در شرف پرت شدن هستید، آن را یادداشت کنید

اجتناب ناپذیر است: هر از چند گاهی در طول جلسات مطالعه حواس تان پرت می شود. بنابراین شما نیاز به یک استراتژی برای مقابله با این حواس پرتی دارید.

در اینجا تکنیکی وجود دارد که به خوبی کار می کند.

فرض کنید در حال خواندن یادداشت‌های علمی خود هستید که هوس می‌کنید پیام‌های متنی خود را بررسی کنید.

به جای تسلیم شدن در برابر وسوسه، روی یک کاغذ خشن بنویسید: «پیام های متنی را بررسی کنید».

هنگامی که این کار را انجام دادید، خواهید دید که بازگشت به مطالعه آسان تر است.

در طول استراحت بعدی خود، می توانید ادامه دهید و کارهایی را که در آن برگه ناهموار فهرست کرده اید انجام دهید. در این صورت می توانید پیامک های خود را بررسی کنید.

چرا این تکنیک موثر است؟

زیرا به جای اینکه صرفاً سعی کنید در برابر میل خود مقاومت کنید، با نوشتن موارد حواس پرتی، «اقدام کنید». با انجام این کار، میل را بدون تسلیم شدن به آن تصدیق می کنید.

این شما را آزاد می‌گذارد تا به آنچه قبلاً انجام می‌دادید بازگردید - مطالعه.

وبلاگی پر از مقاله هایی درباره متمرکز ماندن

20. زمان پایانی را برای زمانی که مطالعه هر روز را متوقف می کنید تعیین کنید

زمان پایان مطالعه را تعیین کنید

ممکن است این توصیه ای نباشد که انتظارش را داشتید.

به هر حال، آیا نباید سعی کنید هر روز تا آنجا که می توانید ساعت ها مطالعه کنید؟

نه، زیرا ایده این است که هوشمندانه مطالعه کنید، نه فقط سخت.

البته باید سخت کار کنید. اما داشتن یک زندگی متعادل نیز ضروری است.

بنابراین یک ضرب الاجل دقیق مانند ساعت 9:30 شب تعیین کنید و مطمئن شوید که بعد از آن زمان هیچ کاری انجام ندهید. بهترین زمان از روز برای مطالعه مختص هر دانش آموزی است، اما مهم این است که تصمیم بگیرید که هر روز چه زمانی مطالعه را متوقف کنید.

این به شما زمان می دهد تا قبل از رفتن به رختخواب آرام شوید. این بدان معناست که شما می توانید آن 8 ساعت خوابی را که برای بهینه سازی عملکرد تحصیلی خود نیاز دارید، داشته باشید.

یک مزیت دیگر برای تعیین زمان پایان مشخص برای زمان توقف مطالعه هر روز وجود دارد.

محدودیت‌های مشخص به شما کمک می‌کنند تا روی کاری که در حال حاضر انجام می‌دهید تمرکز کنید.

شما اغلب حواس‌تان پرت نمی‌شود، زیرا می‌دانید که تا دیروقت بیدار نخواهید ماند تا به زمانی که به دلیل تعلل تلف کرده‌اید، برسید.

نتیجه؟

در مدت زمان کمتری بیشتر یاد خواهید گرفت و نمرات خوبی نیز کسب خواهید کرد.

نتیجه

تمرکز حین مطالعه چیزی است که همه دانش آموزان با آن دست و پنجه نرم می کنند.

اما کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای کمک به تمرکز انجام دهید.

همانطور که در این مقاله توضیح داده شد، راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید از قدرت ذهن خود استفاده کنید و کاری کنید که با شما کار کند، نه علیه شما.

مطالعه مقاله های معتبر برای این موضوع



:: بازدید از این مطلب : 414
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shakiba

چرا مدیتیشن؟ چرا باید تمرین را شروع کنید

چرا مدیتیشن می کنید؟ چرا زمان زندگی تان را به نشستن اختصاص می دهید تا به اعماق وجودتان بروید؟ شما قبلا یک میلیون بار آن را شنیده اید: مدیتیشن را شروع کنید. این کار زندگی شما را تغییر خواهد داد. می دانم که این کار به نظر متقاعدکننده می رسد. علاوه بر این، اینترنت پر از ویدئوهایی است که نشان می دهد چقدر زندگی افراد پس از انجام این عادت بهبود یافته است. اگر هنوز شک دارید، این پست را بخوانید و اجازه دهید.

https://study.qworld.net/eportfolios/248/sports

چرا مدیتیشن؟ به مونولوگ درونی گوش دهید

اولین دلیل در پاسخ به این سوال که چرا مدیتیشن می کنید این است که بن بست ایجاد شده توسط مدیتیشن به شما اجازه می دهد تا به مونولوگ درونی خود گوش دهید. منظور ما از مونولوگ درونی، کلماتی است که صدای درونی شما برای صحبت با شما استفاده می کند و در نهایت افکار شما را شکل می دهد.

https://clicklerning.estranky.sk/

معمولا ما آنقدر درگیر اتفاقات روزانه خود می شویم که عینیت خود را از دست می دهیم و در نهایت هر کلمه ای که مغز ما دیکته می کند را باور می کنیم.

گوش دادن هدفمند به افکار تکراری و مقایسه آن ها با واقعیت برای داشتن زندگی بهتر و آرام تر بسیار مهم است.

مبارزه با monkey mind

مونولوگ درونی ذهن ما ارتباط نزدیکی با چیزی دارد که بودایی ها آن را «monkey mind» می نامند. این اصطلاح توانایی و سرعت ذهن ما را برای رفتن از یک فکر به فکر دیگر با میمون هایی که از شاخه ای به شاخه دیگر می روند مقایسه می کند. تاثیر منفی ذهن میمون بسیار بدنام است. این به عنوان عدم امکان تمرکز کامل روی یک کار برای مدتی ظاهر می شود. برای مبارزه با ذهن میمونی باید سکون و سکوت را تمرین کنیم. همانطور که با ذهن میمون مبارزه می کنیم، ذهن خود را تیزتر و قدرتمندتر می کنیم.

آرامش درونی پیدا کنید

به عنوان یک اثر جانبی از مبارزه ای که در بالا به آن اشاره شد، می توانیم به عمق بیشتری برسیم و چیزی را پیدا کنیم که آن را صلح کینر می نامیم. این نوع صلح وابسته به رویداده ای بیرونی نیست بلکه ریشه در ذهن ما دارد. برای رسیدن به آن حالت لذت بخش، باید به نقطه ای آرام و ساکت در ذهن خود برسیم. چگونه این کار را انجام دهیم؟ پاسخ ساده است: فقط تمرکز ذهن خود را بر یک چیز در یک زمان.

بهترین کار این است که وقتی آن را کشف کردید، آن آرامش درونی را باخود به هر جایی که می روید ببرید.

همان طور که بودایی ها می گویند، شادی در درون است؛ و آرامش درونی یک گام بزرگ در این مسیر است.

https://civilica.com/doc/1491673/



:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shakiba

با وجود اینکه عذرخواهی فواید زیادی دارد، اما می تواند شمشیر دو لبه باشد. عذرخواهی که به صورت استراتژیک و واقعی ارائه نشده باشد، در واقع می تواند بیشتر از اینکه مفید باشد، ضرر داشته باشد. در اینجا چند نکته برای اطمینان از استفاده صحیح از عذرخواهی آورده شده است:

۱. صادق باشید.

ما معمولا شاهد این هستیم که سیاستمداران، ستاره های ورزشی و مدیران عامل، اکانت های جعلی را به بیرون پرت می کنند. آیا واقعا کسی متقاعد شده است که آنتونی وینر، الکس رودریگز و لانس آرمسترانگ برای چیزی غیر از دستگیری متاسف هستند؟ عذرخواهی درست فراتر از اصلاح اقدامات گذشته است. این کار رابطه ای جدید و قوی تر ایجاد می کند.

۲- زمان و مکان مناسب برای عذرخواهی را انتخاب کنید

مطمئن شوید که واقعا زمان و محل عذرخواهی خود را ارزیابی می کنید. خیلی سریع عذرخواهی نکنید و زمان زیادی برای عذرخواهی صرف نکنید. شما به عنوان یک فرد ناراضی با آن برخورد خواهید کرد. همچنین، مطمئن شوید که عذرخواهی شما واقعا مجاز است. عذرخواهی در شرایط اشتباه می تواند به افزایش هزینه ها و از دست دادن قدرت مذاکره و زمینه قانونی منجر شود.

https://q.utoronto.ca/eportfolios/9330/ravand

https://extravagancelerning.blogspot.com/

3. به خاطر تاثیری که اعمال شما بر دیگران داشته است بگویید «متاسفم».

برای انجام کاری عذرخواهی نکنید بابت احساسی که باعث شد مردم عذرخواهی کنند. گاهی عذرخواهی برای خود عمل می تواند عواقب قانونی داشته باشد. در عوض، درک نتیجه را نشان دهید. انسان‌ها می‌خواهند احساساتشان تأیید شود، و نشان دادن اینکه می‌بینید چه احساسی دارند، تأثیر فوری خواهد داشت.

۴. عذرخواهی را با یک نکته مثبت پایان دهید.

یکی از بزرگ ترین اشتباهاتی که هنگام معذرت خواهی می توانید مرتکب شوید این است که در مورد تجربه یادگیری برای همه افراد درگیر بحث نکنید. تاکید بر این موضوع در پایان معذرت خواهی شما طرفین را به هم نزدیک تر می کند زیرا نشان می دهد که شما مدت ها فکر می کنید.

5. هرگز به خاطر خودتان عذرخواهی نکنید.

برای اینکه شب ها گوشی خود را خاموش کرده اید تا بتوانید با خانواده خود شام بخورید یا در تعطیلات آخر هفته به دنبال سرگرمی هستید، عذرخواهی نکنید. شما صاحب کسب و کار خود هستید؛ آن شما را ندارد. همچنین، برای گرفتن تصمیمات سخت - اما ضروری - عذرخواهی نکنید. این وظیفه شماست که کارمندان خود را به چالش بکشید و با مشتریان مخالفت کنید. عذرخواهی بیش از حد باعث تضعیف جایگاه شما در چشم آنها می شود.

مانند کلینتون، بسیاری از قدرتمندترین مردان و زنان جهان می دانند که عذرخواهی در شرایط خاص ضروری است.

با اضافه کردن عذرخواهی به نوار ابزار، به شرکت شما به خاطر تلاش هایش برای جبران احترام گذاشته خواهد شد.

به هر حال، مثل من، شما هرگز نمی دانید که یک "معذرت خواهی" ساده چقدر ممکن است شما را به خود جذب کند.

 منبع

 


:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shakiba

مقداری سپاسگزاری نشان دهید

رومانوف خاطرنشان می کند: «وقتی افراد قدردانی بیشتری داشته باشند، به احتمال زیاد در آینده سخاوتمند و مفید خواهند بود». او توصیه می‌کند که والدین فرصت‌های منظمی برای الگوسازی و تمرین قدردانی ایجاد کنند: «به عنوان مثال، در هنگام شام، دور میز را به یک آیین تبدیل کنید و از هر فرد بخواهید آنچه را که از روز خود برای آن سپاسگزار است به اشتراک بگذارد. "این یک راه عالی برای راه اندازی گفتگوی شام، اشتراک گذاری در مورد روز هر فرد، و الگوسازی و تقویت قدردانی است."

در مدل سازی خود ثابت قدم باشید

دکتر رابین استرن، استادیار مرکز هوش هیجانی دانشگاه ییل و نویسنده اثر گاسلایت می گوید: اگر به فرزندتان بگویید که حواسش باشد که حرف هایش بر احساسات دیگران تاثیر می گذارد، اما سپس شریک زندگی یا یکی دیگر از اعضای خانواده را به خاطر یک اشتباه کوچک سرزنش می کنید، پیام های گیج کننده ای برای فرزندتان ارسال می کنید. بهترین شرط شما این است که با عذرخواهی از هر کسی که با او بحث کردید، آن را درست در مقابل فرزندتان قرار دهید.

 واژگان احساسات کودک خود را تقویت کنید

یادگیری نحوه شناسایی و برچسب زدن به احساسات می تواند به پردازش آنها کمک کند، اما همچنین می تواند کودک شما را نسبت به احساسات دیگران آگاه تر کند - و در نهایت به آنها همدلی نشان دهد. برای انجام این کار، از کودک پیش دبستانی خود بخواهید که با برش دادن تصاویر چهره ها از مجلات یا روزنامه ها، چسباندن آنها به کارت های فهرست، و علامت گذاری هر احساسی که در پشت آن منتقل می شود، در ساختن "فلش کارت احساسات" کمک کند. همانطور که کودک شما بزرگتر می شود، احساسات می توانند ظریف تر شوند - تعجب، کمرویی، سردرگمی، تحریک - و می توانید زبان بدن را به حرکات صورت اضافه کنید. و وقتی با هم کتاب می خوانید، فرزندتان را تشویق کنید تا احساسات شخصیت های مختلف را نام ببرد.

یک کارشناس دیگر: با معلم فرزندتان در مورد این که کلاس در مورد سواد عاطفی بحث می کند، صحبت کنید.



:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shakiba

خوردن غذاهای غنی از چربی های سالم می تواند از قلب شما محافظت کند و به شما در جذب مجموعه ای از ویتامین ها کمک کند.

چربی ها نوعی از مواد مغذی هستند که شما از غذای خود دریافت می کنید. آن ها یک ماده مغذی محسوب می شوند که بدن شما به مقدار زیادی به آن ها نیاز دارد (کربوهیدارت ها و پروتئین دو مورد دیگر هستند). چربی ها می توانند به بدن شما انرژی لازم برای درست کار کردن را بدهند؛ پوست و موی شما را سالم نگه دارند؛ به شما کمک می کنند ویتامین های A، E، و K را جذب کنید؛ سلول های چربی خود را پر کنید و به بدنتان را عایق کنید؛ و به بدنتان را تقویت کنید؛ به شما را حفظ کنید؛ به شما را برای گرم نگه دارید؛ به بدنتان را حفظ کنید؛ به شما را حفظ کنید؛ به شما کمک کنید.

https://civilica.com/doc/1122209/

اما چربی اشکال مختلفی دارد و نوع چربی مصرفی شما مهم است.

چربی اشباع نشده: مایع در دمای اتاق و به طور کلی سلامت قلب در نظر گرفته می شود. این نوع چربی در گیاهانی مانند آجیل و دانه ها و همچنین در روغن های گیاهی و غذاهای دریایی یافت می شود.

در برچسب تغذیه به دنبال کلمات چربی های چند غیراشباع و چربی های غیراشباع بگردید.

چربی اشباع شده: در دمای اتاق جامد است و در غذاهای حیوانی مانند گوشت و کره و همچنین نارگیل و روغن نخل یافت می شود.

بریانا الیوت، متخصص تغذیه در سنت پائول، مینه سوتا، به هلث گفت: " این نوع چربی اغلب برای قلب شما ناسالم تلقی می شود، اما تحقیقات در این مورد مبهم است."

چربی ترانس: چربی های مایع که از طریق فرایندی به نام هیدروژناسیون جامد می شوند. سازمان غذا و دارو در واقع این نوع چربی موجود در غذاهای سرخ شده، غذاهای پخته و غذاهای میان وعده فرآوری شده را در سال ۲۰۱۸.۱ ممنوع کرد.

به گزارش انجمن قلب آمریکا، الیوت گفت: " آنچه واقعا مهم است این است که منبع چربی از کجا می آید. چربی های موجود در غذاهای میان وعده فوق فرآوری شده و غذاهای پخته خریداری شده می توانند کلسترول بد را افزایش دهند."

در عین حال، چربی منابع غذایی طبیعی تر مانند گوشت گاو علف خورده می تواند به مقدار کم مفید باشد.

بنابراین درست است که همه چربی ها یک سان تولید نمی شوند. اما در اینجا برخی از مواد غذایی هستند که منابع خوبی از این چربی های "سالم" هستند.

روغن زیتون:

روغن زیتون، چربی سالم اصلی است. نتایج یک تحقیق نشان می دهد که این روغن به کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی، سرطان و دیابت کمک می کند. محققان همچنین در سال ۲۰۱۶ در مجله Molecules گزارش کردند که اجزای مختلف روغن زیتون، از جمله اسید اولئیک و اسید سیتریک، از بدن شما در سطح سلولی محافظت می کنند تا روند پیری را کند کنند.

الیوت گفت: " برای به دست آوردن بیش ترین مزایای سلامتی، روغن زیتون فرا بکر را انتخاب کنید، زیرا با استفاده از روش های طبیعی استخراج می شود و قبل از رسیدن به بشقاب شما، پردازش زیادی انجام نمی دهد."

ماهی

شاید شنیده باشید که کسی ماهی را به عنوان "غذای ماهی" توصیف می کند. به این دلیل که این ماهی ها سرشار از اسیده ای چرب امگا ۳ هستند که برای عملکرد مغز ضروری هستند. الیوت می گوید: " مغز شما بیشتر از چربی تشکیل شده است، بنابراین برای تیز و سالم ماندن باید آن ها را مصرف کنید."

دستورالعمل های رژیمی ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۵ برای آمریکایی ها خوردن ۸ اونس ماهی در هفته را برای دریافت مقادیر سالم اسیده ای چرب امگا ۳ پلی اشباع نشده، ایکوزاپنتانوئیک اسید (EPA)، و دوکوزاهگزانوئیک اسید (DHA)که همه آن ها مغز شما را تغذیه می کنند و با التهاب و بیماری مزمن مبارزه می کنند، توصیه می کنند.

براساس اعلام سازمان غذا و داروی آمریکا، اگر نگران جیوه هستید، ماهی سالمون، آنچوز، شاه ماهی، شاه ماهی، ساردین، صدف، قزل آلا و ماکرل اقیانوس اطلس و اقیانوس آرام را انتخاب کنید.

آووکادو

آووکادو بیش از آنکه ماده اصلی تشکیل دهنده سنگ تاج گواش را تامین کند، ممکن است به کاهش التهاب نیز کمک کند. یک مطالعه در سال ۲۰۱۹ در پیشرفت های فن آوری غذا و علوم تغذیه ای نشان می دهد که التهاب با بیماری های قلبی - عروقی مرتبط است. یک مطالعه در سال ۲۰۱۳ در مجله تغذیه همچنین نشان می دهد که آووکادو که غنی از فیبر است، به کاهش تخلیه معده کمک می کند، که شما را بیشتر سیر نگه می دارد و بازگشت گرسنگی را به تاخیر می دارد.

الیوت گفت: " شما باید چربی های سالم مصرف کنید تا بدن شما ویتامین های محلول در چربی را جذب کند، آن ها را با سالاد میل کنید تا بتوانید از مزایای همه آن سبزیجات بهره مند شوید." یک راه آسان دیگر برای دریافت دوز خوب آووکادو، تست آووکادو است که می تواند به عنوان یک صبحانه کامل، میان وعده، ناهار یا حتی یک شام آسان عمل کند.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 دی 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shakiba

سری انیمه نینجا: بهترین نمایش های Tv در مورد نینجاها که باید تماشا کنید

همه ما عاشق این سری انیمه های خوب نینجا هستیم. آن ها اغلب پر از اکشن و ماجراجویی هستند که با چاشنی فانتزی همراه شده اند و با یک کمدی کوچک، بهترین دستور العمل برای یک ساعت سرگرم کننده هستند. با این همه انیمه محبوب برای انتخاب، دانستن اینکه از کجا شروع کنیم، دشوار است.

نگران نباشید ما لیستی پیشنهادی از بهترین انیمه های نینجا را تهیه کرده ایم که براساس محبوبیت و ارزش سرگرمی رتبه بندی شده اند.

از این رو، امروز چند سری انیمه نینجای عالی را با شما به اشتراک می گذاریم که شاید حتی از وجود آن ها بی خبر باشید.

در ادامه به معرفی4 انیمه برتر نینجا می پردازیم.

https://picturessaeed.ir/10-%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85-%d8%a7%d9%86%db%8c%d9%85%db%8c%d8%b4%d9%86%db%8c-%da%a9%d9%87-%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%af-%d8%a8%d8%a7-%d8%a8%da%86%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d8%aa%d9%85/

Shinobi no Ittoki

با انتشار این آپدیت که Shinobi No Ittoki نام دارد، از لیست بهترین سری انیمه های نینجا خارج می شویم که داستان شخصیت اصلی آن یعنی ایتوکی ساکورابا را دنبال می کند.

همه چیز پس از زنده ماندن از یک حمله شرورانه از سوی کوگا کلان آغاز شد؛ بنابراین، ایتوکی شروع به تمرین برای تبدیل شدن به یک ایگا نینجای قدرتمند و آماده شدن برای جنگ علیه خاندان رقیب کوگا می کند.

یکی از بهترین مجموعه انیمه های نینجا در قلب کونوئیچی تسوباکی است که داستان دختر جوانی را دنبال می کند که از نوادگان یک قبیله نینجای زن است که در اعماق جنگل پنهان شده است.

همه کونوئیچی ها از سنین پایین آموزش می بینند که اجازه ندارند با مردان تعامل داشته باشند زیرا آن ها بسیار ترسناک و خطرناک هستند.

به عنوان رهبر تیم سگ تسوباکی باید تلاش زیادی برای هر کاری که انجام می دهد انجام دهد، علی رغم اینکه یک کارآموز نینجا ماهر است اما وقتی صحبت از موضوعات منچوری به میان می آید، بیش از حد عجیب می شود.

معرفی چند انمیشن برای آخر هفته

با وجود تمام تلاش هایش برای کنار زدن چنین احساساتی، تسوباکی به تدریج پس از مشاهده چند اتفاق عجیب که از دل و ذهنش می گذرد، به طور فزاینده ای کنجکاو می شود.

King of Nabari

ناباری نو او یک برنامه انیمه ای است که تصمیم گرفته کاری متفاوت با تم نینجا انجام دهد.

این مجموعه به دنبال میهاروست که گفته می شود دارای قدرت منحصر به فرد شینوبانشو است، تکنیکی که تمام دنیای نینجا به نام ناباری آن را می خواهند.

یکی از همکلاسی هایش به نام کویچی و معلم انگلیسی اش کوموهیرا هر دو خود را به عنوان اعضای خاندان باتن معرفی کردند و از مهارت های خود برای محافظت از میهارو در برابر افرادی که سعی در آزار او دارند، استفاده کردند.

میهارو همیشه پیشنهاد آن ها برای پیوستن به خاندان نینجای خود را رد می کند اما پس از اینکه بارها توسط دشمنان مورد حمله قرار می گیرد، میهارو با اکراه به آن ها می پیوندد تا زنده بماند.

Samurai Deeper Kyo

سامورایی دیپ کیو یک مجموعه مانگا و انیمه ژاپنی است (این سریال ها را نیز تماشا کنید) که توسط آکیماین کامیجیو ساخته شده است. این مجموعه در دوره ادو تاریخ ژاپن ساخته شده است و زندگی سامورایی ها و نینجاها را به تصویر می کشد. سامورایی دیپ کیو داستان دیمون ای کیو است، یک سامورایی بدنام که به دنبال بازپس گیری جسدش پس از مهر و موم شدن در رقیبش، میبو کیوشیرو است.

Ninja Slayer From Animation

نینجا اسلایر یک انیمه خوب است که داستانی حماسی دارد که در نئو سایتاما، نسخه فانتزی ژاپن که مافیا و نینجاهای انقلابی در آن وجود دارند، اتفاق می افتد.

خانواده قهرمان داستان به قتل می رسند و همین باعث می شود که او به دنبال انتقام باشد.

این نمایش به دنبال تعقیب قاتلان و برخی از اعمال اساسی او است.

چیزی که واقعا در مورد این انیمه نینجا برجسته است، گام های انتقام جویانه ای است که توسط قهرمان داستان برداشته می شود.

شما می توانید تصمیم او را در حالی که مسیر انتقام را دنبال می کند، حس کنید.

 

 


:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 دی 1401 | نظرات ()